Veelgestelde vragen
Bestellingen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
We snappen het helemaal, we veranderen ook wel eens van gedachten! Hoewel we dat wel zouden willen, kunnen we een bestelling die eenmaal is geplaatst, op dit moment niet wijzigen of annuleren. We hopen dat we in de toekomst een annuleringstermijn hebben.
Mocht het artikel/de artikelen niet bevallen, zorg er dan voor dat je het ruilt voor een gewenst model of retourneert voor een terugbetaling.
Wat als ik met iemand wil spreken?
Wat als ik met iemand wil spreken?
Wij willen ook met jou spreken! Neem contact met ons op met vragen, zorgen of feedback. Wij zullen zeker binnen 48 uur reageren. Houd er echter rekening mee dat vragen die op vrijdag worden verzonden, de daaropvolgende maandag worden beantwoord, maar mogelijk eerder.
Verzending
Naar welke landen verzenden jullie?
Naar welke landen verzenden jullie?
We verzenden momenteel naar de Duitsland, Nederland en België. Neem contact met ons op voor informatie over verzending naar een andere bestemming.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Standaard verzending duurt normaal gesproken 1-3 dagen. Echter zijn wij afhankelijk van de vervoerder, waar soms wat vertraging kan ontstaan.
Retouren en terugbetalingen
Hoe retourneer ik een product?
Hoe retourneer ik een product?
Artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling worden geretourneerd. Artikelen moeten in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin ze zijn ontvangen, ongebruikt zijn, alle labels moeten nog bevestigd zijn en alle originele verpakkingen moeten worden meegeleverd.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Terugbetalingen worden verwerkt binnen 7 dagen nadat wij het artikel/de artikelen hebben ontvangen.